13.09.12 - muzyczna trzynastka - wrzesień

postanowiłam, że trzynastego każdego miesiąca będę tworzyła muzyczną playliste. są to numery, które z jakiegoś powodu znalazły się w moim codziennym audio-menu :3 to taki jakby soundtrack do mojego życia!
całości możecie posłuchać na moim kanale na youtube, klikając tutaj

1. parov stelar - all night - bardzo pozytywny kawałek, który kojarzy mi się z wylotem do Francjii. potem słuchałam na okrągło całej płyty 'the princess' (także ogromnie polecam). mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć ten zespół na żywo, bo niestety koncert w Krakowie przegapiłam :<






2. ben howard - empty corridors - magiczny wokal i gitara. utwór znalazłam podczas przeszukiwania youtube'a jakiś czas temu. także polecam jego płytę i mam nadzieję, że uda mi się go usłyszeć na żywo :3








3. C2C - f.u.y.a  - projekt francuskich DJów. ostatnio coraz bardziej ciągnie mnie do elektronicznej muzyki - warto obejrzeć teledysk. utwór pokazała mi ciocia podczas pobytu we Francji :P








4. blaine - do ya think i'm sexy - to przez kochaną Natalię znam ten utwór, pozytywna energia, która z niego wypływa jest nieziemska!









5. metronomy - the bay - utwór poznany niedawno i jakoś tak mi wpadł w ucho










6. yuksek - always on the run - piosenka z krakowskich czasów, przed wakacjami. uwielbiam ten tekst i teledysk (ale trzeba być zalogowanym, żeby zobaczyć)









7. neil hannon & yann tiersen - les jours tritses - polecam szczególnie amatorom soundtracku do filmu amelia :>










8. jesca hoop - tulip - przyjemny utwór, taki ot do posłuchania











9. the moon and the nightspirit - the secret path - moja uwagę szczególnie przykuły zmieniające się fotografie w klipie, są takie magiczne. i aż mi chce się żyć i tworzyć!









10. the avalanches - frontier psychiatrist - bardzo dziwny kawałek, który mnie rozbawia jak go słyszę. a teledysk do niego to coś zupełnie odjechanego!









11. son lux - leave the riches  - niedawno go odkryłam i nie mam jeszcze z nim żadnego wspomnienia, ale polecam polecam :D










12. caribou - odessa - też taki w dziwnym stylu, ale może komuś jeszcze się spodoba :P










13. virtual boy - mass - chyba najukochańszy kawałek muzyki elektronicznej, polecam z całego serca. jestem w nim tak zakochana, że potrafię go słuchać na okrągło!

9 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł, przyda mi się taka lista jak nie będę wiedziała czego już mam słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna, powinnaś podać linka do swojego last.fm jeśli masz, to poprawiłoby moje puste pod względem muzycznym dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój last.fm - http://www.last.fm/user/bllackMamba :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. och, cudownie. zaraz sobie przejrzę Twoje muzyczne smakołyki! a swoją drogą widzę, że dobrze trafiłaś z hostami, ja moich pożegnałam po tygodniu i całe wakacje otrząsałam się po fińskiej traumie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka :) własnie słuchałam piosenki Ben'a Howard'a :)
    Mam kolegę (Joby Hardwick) który zawodowo zajmuje się muzyką. Jak na moje ucho, ma ciut podobny głos i styl muzy do Howard'a :). Prześlę Ci link, może Ci się spodoba? :) Pozdrawiam!

    Oooo np. to :) http://youtu.be/vvQp5KlzDKE wprawdzie nie jest to mój styl muzyczny ale może Tobie się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! rzeczywiście styl muzyczny nieco podobny :) ja to zawsze chciałam mieć znajomych muzyków... ludzie z pasją zawsze mi imponują!

      Usuń