19.09.12 - spacer

teraz trochę chaotyczny post, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. uwielbiam spacery z Missy. jest takim kochanym i żywiołowym psiakiem. ale też i park, do którego chodzę jest bardzo ładny i spokojny. często spotykam ludzi z psami i tak zdałam sobie sprawę, że pupila dobiera się do charakteru. a Missy do mnie bardzo pasuje :>  

jutro mam kolejne zajęcia w collage'u! i muszę odrobić zadanie. na weekend szykuje się wycieczka do Southampton. marzy mi się nietypowy tatuaż! (ale to tak na później).
zapisałam się na kurs gitarowy dla początkujących, aby poznać więcej osób. wcześniej zapytałam się, ile będzie osób, żeby nie było tak, że nie poznam znowu nikogo :D oprócz mnie na razie zapisanych jest 8 osób. pierwsze zajęcia w przyszły wtorek. w ogóle to czas tutaj mi tak szybko leci... i ciągle wydaje mi się, że z językiem stoję na jednym poziomie :/ 

a pogoda jak na razie jest cudowna jak na Anglię :P






2 komentarze:

  1. Też myślałam aby zapisać się na lekcje gitary ale dlatego że już od dłuższego czasu chciałam zacząć coś robić w tym kierunku ;) Tatuaż ? Jestem za ale lepiej przemyśl tą decyzje ja już ze swoim pomysłem czekam 2 lata i prawdopodobnie kiedys sobie wlasnie taki zrobie ;>

    OdpowiedzUsuń