19.12.12 - podsumowanie pierwszego wyzwania fotograficznego

Pierwsza próba fotograficzna ukończona z małym sukcesem. Dlaczego małym? Otóż zamiast 21 zdjęć w 21 dni, zrobiłam ich tylko 18 (a niektóre z nich powstały po prostu z lenistwa). Całość uważam za zamkniętą, jednak pozostaje mi pewien niedosyt i świadomość, że nie do końca mi się udało. 

To co, powtórka w Nowym Roku, kiedy będzie mniej na głowie i będzie bardziej ustabilizowanie?



Jeżeli nie wiesz o co mi chodzi, to najprawdopodobniej przegapiłeś post, w którym się wysilałam przez 21 dni robiąc parę (lub kilkadziesiąt) zdjęć. Wszystko do nadrobienia TUTAJ.

Jak zapewne zauważyliście, brakuje mi dokładnie 3 zdjęć. Te "bezowocne" dni podpisałam marnymi wymówkami typu lenistwo lub zapominalstwo. Tak naprawdę w ciągu ostatnich tygodni ciągle coś czytałam na komputerze, notowałam pomysły, myślałam o prezentach, o nowych wycieczkach i przygodach. 

Moje wyzwanie uważam za całkiem niezłą przygodę. Kombinowałam z ustawieniami aparatu ile się tylko dało i jestem bardzo zadowolona z efektów. Możecie wierzyć lub nie, ale żadnego zdjęcia nie przerabiałam komputerowo (oprócz standardowej zmiany rozmiaru). Poza tym drugim zadaniem było przeczytanie (w końcu) instrukcji obsługi mojego sprzętu i dokończenie książki o fotografii, którą dostałam będąc jeszcze w Polsce. Nie udało się! Pod tym względem totalna kicha, bo utknęłam w jakimś martwym punkcie typu "jak przenosić zdjęcia na komputer" i stwierdziłam, że na kij mi ta wiedza. Ale czytam, będę czytała, aż się doczołgam do końca i wtedy powtórzę tylko to, co warte powtórzenia. 

Planuję kolejny raz podjąć się tego samego zadania i mam nadzieję, że część z Was także skorzysta z mojego pomysłu i stworzymy 21-zdjęciowe galerie na swoich blogach. Czy odpowiada Wam połowa stycznia, albo może początek lutego jako data startowa? : )

pozdrawiam serdecznie, 
do następnego!

3 komentarze:

  1. W takim razie gratulacje :) Pierwsze kroki są często trudne, powolne i nie do końca takie jak byśmy chcieli, ale warto podążać dalej i robić to co sprawi nam przyjemność :)
    Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie mozemy zoabczyc fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://metalfizyka.blogspot.co.uk/2012/11/281112-pierwsze-wyzwanie-fotograficzne.html

      tutaj masz cały post ze zdjęciami :D

      Usuń